Member
"Warningleri fixlendi , Dump protosu hazırlandı ve extern dosyaları oluşturuldu."
Sıfır Fix atıldı SIFIR Eklenti Tertemiz Source.
Sadece
Not: packtaki client (oyuna giriş exe'si) index'i src den çekiyor. index üzerinden devam etmek için yeni client build alın ama verdiğim UserInterface.cpp kullanmayın ve locale_tr adı local olarak ayarlıdır. buna dikat etmediğiniz için giriş yapamıyorsunuz
"pack/index Client srcden çekiyor Başka bir işlem yapılmadı"
Onu da ayrı şekilde veriyorum isterseniz index üzerinden devam edebilirsiniz.(kendiniz index düzenlemeniz gerekir
Kaynak dosyaları (SRC)
Game & Mysql
Fullpack
Navicat şifresi:123456
GM Hesap: lavida
şifre :123456
Süpriz
@OptimistAdam Seviliyorsun kardeşim
Sıfır Fix atıldı SIFIR Eklenti Tertemiz Source.
Sadece
Not: packtaki client (oyuna giriş exe'si) index'i src den çekiyor. index üzerinden devam etmek için yeni client build alın ama verdiğim UserInterface.cpp kullanmayın ve locale_tr adı local olarak ayarlıdır. buna dikat etmediğiniz için giriş yapamıyorsunuz
To see the download links,
Log in or register now.
"pack/index Client srcden çekiyor Başka bir işlem yapılmadı"
Onu da ayrı şekilde veriyorum isterseniz index üzerinden devam edebilirsiniz.(kendiniz index düzenlemeniz gerekir
Kaynak dosyaları (SRC)
To see the download links,
Log in or register now.
To see the download links,
Log in or register now.
Game & Mysql
To see the download links,
Log in or register now.
[VFullpack
To see the download links,
Log in or register now.
----------------Navicat şifresi:123456
GM Hesap: lavida
şifre :123456

@OptimistAdam Seviliyorsun kardeşim
db/protoreader.cpp
----------------------arat
SAMLL
----------------------değiştir
SMALL
----------------------
##################
game/test.cpp
----------------------arat
sys_log(0, "Blcok too big: %d %d %d %d",
----------------------değiştir
sys_log(0, "Block too big: %d %d %d %d",
######################
game/sectree_manager.h
----------------------arat
size_t GetMonsterCountInMap(long lMpaIndex, DWORD dwVnum);
----------------------değiştir
size_t GetMonsterCountInMap(long lMapIndex, DWORD dwVnum);
######################
game/main.cpp
----------------------arat
"-t : traffic proflie on\n");
----------------------değiştir
"-t : traffic profile on\n");
######################
game/input_main.cpp
----------------------arat
sys_log (0, "refine_type_noraml");
----------------------değiştir
sys_log(0, "refine_type_normal");
######################
game/char.cpp
----------------------arat
break;;
----------------------değiştir
break;
----------------------arat
sys_err("Invalid map inedx %d, must be child of %d", lPrivateMapIndex, lMapIndex);
----------------------değiştir
sys_err("Invalid map index %d, must be child of %d", lPrivateMapIndex, lMapIndex);
######################
game/sequence.cpp
----------------------arat
0xa4,0x8b,0x79,0xc0,0xe0?0xf4,0xa4,0x53,0x80,0xac,0x1e,0x25,0xe0,0x2e,0x5d,0x37,
----------------------değiştir
0xa4,0x8b,0x79,0xc0,0xe0,0xf4,0xa4,0x53,0x80,0xac,0x1e,0x25,0xe0,0x2e,0x5d,0x37,
######################
game/char_item.cpp
----------------------arat
static bool IS_MONKEY_DUNGEON
return true;;
----------------------değiştir
return true;
######################
game/questpc.h
----------------------arat
void SendQuestInfoPakcet();
----------------------değiştir.
void SendQuestInfoPacket();
game/questpc.cpp
----------------------arat
SendQuestInfoPakcet();
----------------------değiştir.
SendQuestInfoPacket();
######################
client/AccountConnector.h
----------------------arat
----------------------değiştir
----------------------arat
SAMLL
----------------------değiştir
SMALL
----------------------
##################
game/test.cpp
----------------------arat
sys_log(0, "Blcok too big: %d %d %d %d",
----------------------değiştir
sys_log(0, "Block too big: %d %d %d %d",
######################
game/sectree_manager.h
----------------------arat
size_t GetMonsterCountInMap(long lMpaIndex, DWORD dwVnum);
----------------------değiştir
size_t GetMonsterCountInMap(long lMapIndex, DWORD dwVnum);
######################
game/main.cpp
----------------------arat
"-t : traffic proflie on\n");
----------------------değiştir
"-t : traffic profile on\n");
######################
game/input_main.cpp
----------------------arat
sys_log (0, "refine_type_noraml");
----------------------değiştir
sys_log(0, "refine_type_normal");
######################
game/char.cpp
----------------------arat
break;;
----------------------değiştir
break;
----------------------arat
sys_err("Invalid map inedx %d, must be child of %d", lPrivateMapIndex, lMapIndex);
----------------------değiştir
sys_err("Invalid map index %d, must be child of %d", lPrivateMapIndex, lMapIndex);
######################
game/sequence.cpp
----------------------arat
0xa4,0x8b,0x79,0xc0,0xe0?0xf4,0xa4,0x53,0x80,0xac,0x1e,0x25,0xe0,0x2e,0x5d,0x37,
----------------------değiştir
0xa4,0x8b,0x79,0xc0,0xe0,0xf4,0xa4,0x53,0x80,0xac,0x1e,0x25,0xe0,0x2e,0x5d,0x37,
######################
game/char_item.cpp
----------------------arat
static bool IS_MONKEY_DUNGEON
return true;;
----------------------değiştir
return true;
######################
game/questpc.h
----------------------arat
void SendQuestInfoPakcet();
----------------------değiştir.
void SendQuestInfoPacket();
game/questpc.cpp
----------------------arat
SendQuestInfoPakcet();
----------------------değiştir.
SendQuestInfoPacket();
######################
client/AccountConnector.h
----------------------arat
To see the download links,
Log in or register now.
----------------------değiştir
To see the download links,
Log in or register now.
once
Last edited: