• 🎉 Hey there! I've just launched my brand new server voting platform — Metin2 P Servers 🚀

Offline Shop (Premium Private Shop)

Member
Oct
Threads
1
68
1
8
HubMoney
503

AD: Mt2009 - Mobile & PC - 30 January 2026 CHECK THE PRESENTATION!

Offline Shop - Premium Private Shop System

Hi, due to lack of time, I hadn't shared, but ¡Hey!, I'm here and one more contribution.

The Official Servers have an Offline for few months ago, so I took on the task of making a similar one, It's not like Official Servers in a some parts of code I think, it does occupy designs and other things but in some issues it's different, but I used the rules that they use in terms of encoding.

I hope you like it, I tried that the Offline didn't occupy so many SQL sequences to minimize the load of SQL injections for the server and uses the same methods of the store and stores, don't create new files so that you can observe it.

I take this topic to indicate that I don't sell my things because some persons always end up filtering them and it makes me very lazy to think that, I'm selling and providing kind support to good people so that a bad one arrives and simply ends all that, I don't usually give support because I don't received anything... in Yohara's level system some people sent me a message to indicate that there was an error and it was always an error that they installed it wrong, look correctly at the guide and once for real believe that I omitted something in the guide, you can contact me and tell me to fix it, but if it's an installation error and I must install the system for you, I will charge you, I like to help, but I give you a guide so that it is only corrected what I omitted.

If you need me to connect it to your code or to add extra functions, I will still charge you, it's not much, it will simply be at your discretion and it will be a voluntary donation for me and my time, you will value how much you give me, it can be 1 EUR, 2 EUR, 3 EUR, 5 EUR I don't know (So I hope you make an effort, I already gave you the most complicated part, is to copy and paste code already done, including other parts for example like Safebox in Safebox part?), Some people were nice and some were not, so I decided to stop placing the rest of Yohara's patches for a few time.

I hope you like this, install, test and contact me if you detect an error, I already looked for and corrected everything I observed.

About memory leak - Doesn't have, I think 🤣.
Use WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON (public system).
The default code in Python is Safebox to avoid code differences.
Among other things.
I use TRANSMUTATION like TRANSMUTATION, change it to Changelook, as I indicated in some parts of the guide where to change.

[Hidden content]
Thx buddy:)

Member
Sep
Threads
1
25
3
3
HubMoney
297
Tienda sin conexión - Sistema de tienda privada premium

Hola, por falta de tiempo no había compartido, pero ¡Oye!, ya estoy aquí y un aporte más.

Los Servidores Oficiales tienen un Offline desde hace unos meses, así que me di a la tarea de hacer uno similar, no es como los Servidores Oficiales en algunas partes del código creo, sí ocupa diseños y otras cosas pero en algunos temas es diferente. , pero utilicé las reglas que usan en términos de codificación.

Espero que les guste, intenté que el Offline no ocupara tantas secuencias SQL para minimizar la carga de inyecciones SQL para el servidor y usa los mismos métodos del store y store, no cree archivos nuevos para que pueda observarlo.

Tomo este tema para indicar que no vendo mis cosas porque siempre algunas personas terminan filtrándolas y me da mucha pereza pensar que estoy vendiendo y brindando apoyo amable a gente buena para que llegue una mala y simplemente termina todo eso, no suelo dar soporte porque no recibo nada... en el sistema de niveles de Yohara unas personas me mandaron un mensaje para indicarme que había un error y siempre era error que lo instalaron mal , mira correctamente la guía y una vez que realmente creas que omití algo en la guía, puedes contactarme y decirme que lo arregle, pero si es un error de instalación y debo instalar el sistema por ti, te cobraré, Me gusta ayudar, pero te doy una guía para que solo se corrija lo que omití.

Si necesitas que lo conecte a tu código o que le añada funciones extra igual te lo cobraré, no es mucho, simplemente quedará a tu criterio y será una donación voluntaria para mí y mi tiempo, valorarás cómo cuanto me das, puede ser 1 EUR, 2 EUR, 3 EUR, 5 EUR No lo sé (Así que espero que te esfuerces, ya te di la parte más complicada, es copiar y pegar código ya hecho , incluyendo otras partes por ejemplo como Safebox en la parte Safebox?), Algunas personas eran amables y otras no, así que decidí dejar de colocar el resto de los parches de Yohara por un tiempo.

Espero que te guste esto, instala, prueba y contáctame si detectas algún error, ya busqué y corregí todo lo que observé.

Acerca de la pérdida de memoria: creo que no 🤣.
Utilice WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON (sistema público).
El código predeterminado en Python es Safebox para evitar diferencias de código.
Entre otras cosas.
Yo uso TRANSMUTATION como TRANSMUTATION, lo cambio a Changelook, como indiqué en algunas partes de la guía dónde cambiar.

[Contenido oculto]
V E R Y T H A N KS

Member
Sep
Threads
0
57
0
6
HubMoney
360
Offline Shop - Premium Private Shop System

Hi, due to lack of time, I hadn't shared, but ¡Hey!, I'm here and one more contribution.

The Official Servers have an Offline for few months ago, so I took on the task of making a similar one, It's not like Official Servers in a some parts of code I think, it does occupy designs and other things but in some issues it's different, but I used the rules that they use in terms of encoding.

I hope you like it, I tried that the Offline didn't occupy so many SQL sequences to minimize the load of SQL injections for the server and uses the same methods of the store and stores, don't create new files so that you can observe it.

I take this topic to indicate that I don't sell my things because some persons always end up filtering them and it makes me very lazy to think that, I'm selling and providing kind support to good people so that a bad one arrives and simply ends all that, I don't usually give support because I don't received anything... in Yohara's level system some people sent me a message to indicate that there was an error and it was always an error that they installed it wrong, look correctly at the guide and once for real believe that I omitted something in the guide, you can contact me and tell me to fix it, but if it's an installation error and I must install the system for you, I will charge you, I like to help, but I give you a guide so that it is only corrected what I omitted.

If you need me to connect it to your code or to add extra functions, I will still charge you, it's not much, it will simply be at your discretion and it will be a voluntary donation for me and my time, you will value how much you give me, it can be 1 EUR, 2 EUR, 3 EUR, 5 EUR I don't know (So I hope you make an effort, I already gave you the most complicated part, is to copy and paste code already done, including other parts for example like Safebox in Safebox part?), Some people were nice and some were not, so I decided to stop placing the rest of Yohara's patches for a few time.

I hope you like this, install, test and contact me if you detect an error, I already looked for and corrected everything I observed.

About memory leak - Doesn't have, I think 🤣.
Use WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON (public system).
The default code in Python is Safebox to avoid code differences.
Among other things.
I use TRANSMUTATION like TRANSMUTATION, change it to Changelook, as I indicated in some parts of the guide where to change.

[Hidden content]
danke

Member
Dec
Threads
0
103
0
16
HubMoney
524
Boutique hors ligne - Système de boutique privée premium

Salut, par manque de temps, je n'avais pas partagé, mais ¡Hé !, je suis là et encore une contribution.

Les serveurs officiels ont un mode hors ligne depuis quelques mois, j'ai donc pris la tâche d'en créer un similaire. Ce n'est pas comme les serveurs officiels dans certaines parties du code, je pense, cela occupe des conceptions et d'autres choses, mais dans certains cas, c'est différent. , mais j'ai utilisé les règles qu'ils utilisent en termes d'encodage.

J'espère que vous l'aimerez, j'ai essayé que le hors ligne n'occupe pas autant de séquences SQL pour minimiser la charge d'injections SQL pour le serveur et utilise les mêmes méthodes du magasin et des magasins, ne créez pas de nouveaux fichiers pour pouvoir observez-le.

Je profite de ce sujet pour indiquer que je ne vends pas mes affaires parce que certaines personnes finissent toujours par les filtrer et cela me rend très paresseux de penser que je vends et j'apporte un soutien aimable aux bonnes personnes pour qu'une mauvaise arrive et ça met simplement fin à tout ça, je n'apporte généralement pas de support car je n'ai rien reçu... dans le système de niveaux de Yohara, certaines personnes m'ont envoyé un message pour m'indiquer qu'il y avait une erreur et c'était toujours une erreur qu'ils l'aient mal installé , regardez correctement le guide et croyez une fois pour de vrai que j'ai omis quelque chose dans le guide, vous pouvez me contacter et me dire de le corriger, mais si c'est une erreur d'installation et que je dois installer le système pour vous, je vous facturerai, J'aime aider, mais je vous donne un guide pour qu'on ne corrige que ce que j'ai omis.

Si vous avez besoin que je le connecte à votre code ou que j'ajoute des fonctions supplémentaires, je vous facturerai quand même, ce n'est pas beaucoup, ce sera simplement à votre discrétion et ce sera un don volontaire pour moi et mon temps, vous apprécierez combien beaucoup tu me donnes, ça peut être 1 EUR, 2 EUR, 3 EUR, 5 EUR Je ne sais pas (Donc j'espère que tu fais un effort, je t'ai déjà donné la partie la plus compliquée, c'est de copier et coller du code déjà fait , y compris d'autres parties par exemple comme Safebox dans la partie Safebox ?), Certaines personnes étaient gentilles et d'autres non, j'ai donc décidé d'arrêter de placer le reste des patchs de Yohara pendant quelques temps.

J'espère que cela vous plaira, installez, testez et contactez-moi si vous détectez une erreur, j'ai déjà cherché et corrigé tout ce que j'ai observé.

À propos des fuites de mémoire – Pas question, je pense 🤣.
Utilisez WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON (système public).
Le code par défaut en Python est Safebox pour éviter les différences de code.
Entre autres.
J'utilise TRANSMUTATION comme TRANSMUTATION, je le change en Changelook, comme je l'ai indiqué dans certaines parties du guide où changer.

[Contenu caché]
gg